www.jag har tråkigt.com;

Den här listan hittade jag på Cosmo.

För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Ta fram telefonboken i din mobil.

Bläddra fram till det namn som har följande plats...

 

 

Har du kysst nummer 7? Anki. Nej, inte vad jag minns ^^

Brukar du hänga med nummer 19? Barbro G. Haha. Jo. Vi hänger.

Gillar du nummer 26? Calle Bastö. Självklart. Han är ball.

Är 15 din bästis? Arnies. Jo. BBF.

Älskar du nr 10? Anne W. Mhm..

Är nr 20 bra? Bella. Jadå, hon är superbra :)

Har du träffat nr 9 i veckan? Anne K. Nej, det har jag inte.

Har nr 16 gått i samma klass som du? Syrran. (BahamaMama i telefonboken, haha!) Och svaret är nej.

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Christoffer. Jo, det har han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0