Vårdö;

Jag säger bara blä för denna vecka. Så sjukt mycket att göra. Inte nog med att jag är med och ordnar julfesten (galet mycket planering/pynt/dukning/program), vi har även 3 tentor, planering för temaveckorna och ett föredrag. Allt innan torsdag kväll. Så har jag även julgodis som ska lagas, en pojkvän jag vill hinna umgås med och en hund som jag ska hinna ge uppmärksamhet åt. Samt att jag skulle behöva tvätta kläder, städa lägenheten och få Malin att färga mitt hår. Saa-taa-n.

Längtar så till fredag kl 18. Då börjar julfesten. Då är allt klart. Då ska jag njuta av maten, vinet och lekarna. Sedan ska jag dricka mig kanonfull och ramla fram på Arken. För efter det, är det lov!

Just nu behöver jag bara en tur till Vårdö.. <3


Kommentarer
Postat av: Marro

KÄMPA! Snart är det fredag! :)

2009-12-15 @ 12:42:35
Postat av: Daniela

Go Vårdö (mamma o pappa bor där numera, samt så har jag spenderat varje sommar sedan jag föddes på stugorna där)!!



Jag hejar på dig, inte många dagar kvar av veckan nu. Heja heja!

2009-12-15 @ 20:09:13
URL: http://daisyiscrazy.blogspot.com
Postat av: Muuniz

vavava.. brukar va in på din blogg ibland fast jag inte känner dig. och nu såg jag ju vårdö.

vad ska du göra dit? e ju min home town liksom :)

2009-12-15 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0