Lördag;

Puh. Efter en intensiv vecka av slutplanering är festen äntligen över. Och det gick riktigt bra! :) Jag kunde såklart inte bara sitta ner och slappna av under middagen och programmet, haha. Men vi fick applåder och ett tack-tal när middagen var över, så helt fel kunde det inte ha varit :) Supertack till "teamet" för fantastiskt samarbete och en jäkla bra team-känsla! High five!

Efteråt bar det av till Majken en stund och sedan Arken/Dinos. Men jag var hemma redan lite över 1, nykter. Och vet ni hur skönt det var? Vaknade imorse och lagade mysfrukost till oss :) Jag står fast vid mitt uttalande om att Arken på fredagar suger. Att festa är inte heller roligt längre. Haha. Jag har blivit en riktigt torrboll. Haha.

Men jag har gett mig själv ett löfte. Detta jullov ska handla om mig. Vila, leva nyttigt och samla nya krafter.  Jag har blivit så himla rund om magen, usch. Det ska bort. Bort bort bort. Det är ju snart dags för beach '10, och dom formerna kommer inte genom alkohol, tyvärr. Haha.



Ps, så jävla trött på Fake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0