Jag & du;

Vi har haft ett dygn tillsammans nu, jag och min iphone. Ett dygn av kärlek. Men, jag ska låta er komma innanför murarna. Få se vad som egentligen händer i vårat nya förhållande. För när nyförälskelsen lägger sig, kommer vardagen in.

Det finns stunder då jag älskar honom mer än jag trodde var möjligt. Men det finns också stunder då jag vill slänga honom i väggen, blåsa liv i min älskade rosa telefon och be butiken ta tillbaka honom. Det finns studer då det känns som han är utvecklingsstörd. Som det är något fel på honom. Han fungerar ju inte som de andra barnen jag haft. Men då inser jag, att jag måste älska honom för den han är. Jag måste lära mig att acceptera hans sätt, och lära mig att förstå honom.

För vi älskar varandra. Vi behöver bara lite mer tid att lära känna varandra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, tack uppdateringen. Jag är sjukt sugen på att skaffa en jag också. Berätta gärna mer :)

2009-12-30 @ 16:12:53
URL: http://tingelingsantaganden.blogspot.com
Postat av: Daniela

Haha :D Alla jag träffar säger att iPhonen e en gudagåva.. Fan också. Jag som skaffade mig en helt annan telefon för att gå emot strömmen...

2010-01-10 @ 16:41:04
URL: http://daisyiscrazy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0